Re: [groningen-genealogy] Re: Albert Hendriks en Grietje Reinders

    Message 1 of 17 , Jun 2, 2006
      At 04:54 PM 6/2/2006, you wrote:

      >Als het klopt, dan zou dat heel mooi zijn.
      >Alleen, wie is dan de Jan Hindriks Seven,
      >die in 1701 Plaats 46 bezit in Nieuwe Pekela? En
      >hoe is de relatie met de Roelof
      >Jans Seven van Giethoorn die al in feb 1667 te
      >Veendam trouwt met Jantje Ottens?
      >Mogelijk kwam dan een gemeenschappelijke voorouder van Jan Jacobs Seven en
      >Roelof Jans Seven uit de omgeving van Giethoorn?

      Ik heb hopen Sevens, Seuvens, Seevens, Zevens,
      Zeevens etc, waarvan ik denk dat ze allemaal aan
      elkaar verwant zijn, alleen ik heb de links niet
      kunnen leggen. Mogelijk dat je inderdaad in
      Giethoorn wat wijzer wordt, en ik ben natuurlijk heel benieuwd.

    • tabepap
      Message 2 of 17 , Jun 4, 2006
        > *Roelof Jans Seven geb.circa 1630, ov. circa 1680, tr.(1) Jantje
        Ottens 24 feb 1667
        > Veendam (hij van Giethoorn, zij van Muggenbeet); tr.(2) ??

        Ik ben bezig de DTL-boeken van Steenwijkerwold te bewerken en daarbij
        hun ondertrouwen te Steenwijkerwold tegengekomen. Roelof Jans j.m. van
        Giethoorn, wonende te Wildervank, otr. Steenwijkerwold 31-1-1667
        Jannegien Ottens j.d. van Muggenbeet. Zie de website Van Papier naar
        Digitaal.

        Groet,
        Egbert