BAKEMA - Lucas Luities/Luitjes

  • jos bakema
    Message 1 of 10 , Mar 3, 2006
      Hallo,

      Mischien was mijn vorig berichtje betreffende Lucas Luities/Luitjes Bakema iets te omslachtig. Vandaar nog even kort en bondig.

      Lucas Luities/Luitjes Bakema trouwt op 19-06-1729 met Aeltien Mindelts en op 22-05-1735 met Fennigje Pieters.

      Wie zijn de ouders van Lucas Luities/Luitjes Bakema en waar en wanneer is hij geboren/gedoopt.

      Met vriendelijke groet,

      Jos Bakema

    • jos bakema
      Message 2 of 10 , Mar 3, 2006
        Hallo,

        Ook wat betreft Willem Bakema een kort en bondige vraag.

        In de Genlias database staat een Willem Luitjes Bakema (ook Luigies) die in 1737 een kind laat dopen. Dit is de “oudste” Bakema die ik in Genlias heb gevonden.

        Wie heeft meer gegevens over deze Willem Luitjes Bakema (ouders, huwelijk, kinderen en overige familie).

        Ben met name op zoek naar de link met andere Bakema's.

        Met vriendelijke groet,

        Jos Bakema

      • Willem Bakema
        Message 3 of 10 , Mar 8, 2006
          Hallo Jos,

          Ik zat met smart te wachten of jij antwoord op je vragen zou krijgen.
          Tot nu toe jammer genoeg nog niets.
          Dat is erg jammer want dan zou ik ook en flink stuk zijn opgeschoten.
          In het verleden had ik ook al eens een vraag in de groep gegooid maar daarop
          heb ik ook bijna geen reactie gekregen.
          Waarschijnlijk is het moeilijk te vinden. Ik hoopte dat misschien hier en daar nog het een en ander zou zwerven bij die of gene.
          Ik denk dat er niets anders opzit dat jij of ik naar Groningen afreizen om aldaar te proberen de ontbrekende schakels te vinden maar voorlopig hoop ik dat er nog reacties komen.
          Daarom nog de oproep van mijn kant, wilt u a.u.b. nog eens kijken naar de hieronder gestelde vraag. ( en eventueel de reeds eerder gestelde vragen m.b.t. de fam. Bakema)
          Met vriendelijke groet,

          Willem Bakema
          Purmerend

          jos bakema <j.bakema@...> wrote:

[...]

          American family home insurance American family home insurance company American family home owner insurance Multi family home for sale Single family home for sale Family home finance

        • Sjouwke G. Nubé
          Message 4 of 10 , Mar 8, 2006
            Message 5 of 10 , Mar 8, 2006
              Hallo Willem,

              Ik heb het volgende kunnen vinden. Misschien is het niet exact wat je zoekt, maar het brengt je volgens mij iets verder. De DTB-boeken van Westerbroek vangen aan in 1705, dus waarschijnlijk is hij voor die tijd gedoopt.

              Ik heb de personen niet in mijn kwartierstaat.

              groeten uit zutphen

              doewe veen

              Message 6 of 10 , Mar 8, 2006
                Hallo Sjouwke,

                De genoemde Aeltien Mindelts (Mindels) is afkomstig van Scharmer.

                groetjes uit zutphen
                doewe

                Message 7 of 10 , Mar 8, 2006
                  Hallo Sjouwke,

                  Bedankt voor je reactie.
                  De Bakema's die jij hebt heb je me al een keer opgestuurd.
                  Als ik iets meer te weten kom van Aeltjen Mindels (Mindelts) laat ik je het weten.
                  Groetjes,

                  Willem Bakema

                  Message 8 of 10 , Mar 8, 2006
                    Ik heb, meen ik, eerder in deze groep gelezen dat Lucas Luitjes Bakema
                    identiek zou (kunnen) zijn aan Lucas, gedoopt Kropswolde 04-10-1705 als
                    zoon van Luichien Cuiper.

                    Gr.
                    Ronn

                  • Willem Bakema
                    Message 9 of 10 , Mar 8, 2006
                      Hallo Ronn,

                      Zo heb ik het ook staan maar ik heb geen zekerheid.
                      Ik zoek eigenlijk bevestiging hierin.
                      Bedankt en groetjes,

                      Willem Bakema