Kroon x Bult

  • Wegman, R.M.A.
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2002
      Hallo mede genealogen,
      Wie kan mij aan gegevens helpen van Johannes Kroon getrouwd met
      Talle Hindriks Bult. Ik weet niet waar en wanneer zij getrouwd zijn. Talle
      is geboren in 1766 en overleden in 1834 en zij was een dochter van Hindrik
      Jans Bult en Antje Schelts. Van Johannes weet ik alleen dat hij is overleden
      in 1816 en dat hij moet zijn geboren in 1757.
      Ik heb de volgende kinderen gevonden, allen geboren in Wedde:
      Hendrik (1797), Jan (1801), Heike (1804) en Antje (1807).
      Aan de namen van de kinderen te zien moet Johannes Kroon een zoon
      zijn van een Jan Kroon x Heike.
      Groeten,
      Ruut Wegman