RE: [groningen-genealogy] Hensens-de Ruiter

  • Hans Homan Free
    Message 1 of 3 , Feb 10 10:45 AM
      Hallo Jan,

      In Onstwedde loopt ca. 1680 een Harm Hensums rond, collector der
      generaliteitsmiddelen, die tr. met Elske Jans Frouws (ca. 1688). Hij is een
      zoon van Hemsum Hemsums en Harmcke. (zie GN 1980, pag 1). Ik kan echter geen
      verbinding met een Derk vinden.

      Met Vriendelijk Groeten

      Hans Homan Free
      http://home.hetnet.nl/~homanfree/

      Message 2 of 3 , Feb 14 11:48 AM
        Hallo Jan

        Ik heb een grietje Berends de Ruiter die is overleden
        op 28-2-1860 te Oude Pekela. Zij trouwde met Willem
        Sulman. Haar vader was Berend de Ruiter, haar moeder
        Luktje Oltmans. Berend was arbeider te Oude Pekela. Is
        mijn Grietje misschien een zuster van jouw Bouke?

        groeten

        machteld
        --- Jan Boven <jan.fre.boven@...> wrote:
> [...]
        > april 1777.
        >
        > --
        > groeten van/greetings from: Jan F. Boven

        Send FREE Valentine eCards with Yahoo! Greetings!
        http://greetings.yahoo.com