Obbes (Woldendorp) en drent

  • brenda van Lier
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2006
      Gelukkig Nieuwjaar

      Wie zou voor mij de huwelijkbijlagen kunnen bekijken
      van deze akte?

      Gemeente: Windeweer
      Soort akte: Huwelijksakte
      Aktenummer: 6
      Datum: 14-06-1815
      Bruidegom Hindrik Jans Germs
      Geboortedatum: 17-04-1763
      Geboorteplaats: Veendam
      Bruid Meenke Obbes
      Geboortedatum: 05-04-1767
      Geboorteplaats: Kropswolde
      Vader bruidegom Jan Germs
      Moeder bruidegom Geertruid Geerts
      Vader bruid Obbe Boelens
      Moeder bruid Aaltje Willems
      Nadere informatie beroep bruidegom: landbouwer;
      bruidegom 52 jaar; bruid 48 jaar; weduwnaar van
      Grietje Freerks Minkes; weduwe van Berend Berends
      Drent

      Ik zoek de datum en plaats van overlijden van Berend
      Berends Drent en Obbe Boelens en Aaltje Willems.
      Misschien dat in de bijlagen deze gegevens zitten?

      Groetjes Brenda van Lier

      Yahoo! for Good - Make a difference this year.
      http://brand.yahoo.com/cybergivingweek2005/