Re: Molanus uit Sellingen

  • Hilbrand Bodewits
    Message 1 of 33 , Dec 3, 2005
      > Ooit was er een parenteel van het geslacht Molanus te vinden op
      internet,
      > gemaakt door Klaas Jansen. Helaas is deze verdwenen.

      Volgens mij zijn de gegevens voor een groot deel nog wel te vinden in
      de database van Klaas Jansen. Volg daarvoor deze link:
      http://www.geneal.ch/tng/getperson.php?personID=I234704&tree=10

      vr.gr.
      Hilbrand Bodewits
      http://members.home.nl/h.bodewits/
    • arnold bos
      Message 33 of 33 , Mar 13, 2006
        hallo mijn voor vaderen komen ook uit westerlee maar ik kom daar niet verder mee waarchijnlijk omdat vroeger kinderen een andere achternaam kregen of zo ???
        ik ben opzoek naar egbert jans bos/ch met grietje harms zij geboren rond 1772 en waren de ouders van jan egberts bos en harm egberts bos of dit nu met s of ch is geschreven weet ik dus niet zeker regino veendam en oude en nieuwe pekela kom ik wel veel tegen groeten arnold bos

        Ed Agter <agter@...> wrote:
        GEWELDIG!!!! Dat zijn vele stappen voorwaarts!
        ONTZETTEND BEDANKT.

        Groeten van,

        Ed Agter