WENSEN

  • basdori
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2001
      Aan alle leden de beste wensen en een gezegend nieuwjaar
      Pieter Adriaan Zoeter.

      En bedankt voor alle infomatie die ik heb mogen ontvangen
    • Piet Molema
      Message 2 of 2 , Jan 1, 2002
        Collega's,

        Ook wij wensen jullie allen een voorspoedig 2002!

        Met vriendelijke groeten uit Zoetermeer,
        Piet, Willeke en Saskia Molema

        Genealogie Groningen: http://home.hccnet.nl/p.molema/grweb.htm