Re: [groningen-genealogy] Jan Eppes x Antje Jans

  • Henk Sloots
    Message 1 of 19 , Oct 2, 2005
      Hallo Anne,

      Hartelijk dank voor de opmerking en de website.
      Heel interessant vanwege de vele info over Pekela. Moet dit nog eens goed
      bestuderen i.v.m. andere vragen. Wie weet heb ik daar nog wat aan.

      Inderdaad staat onder 123 Antje Jans en onder 246 en 247 Jan Hindriks en
      Grietje Hindriks.
      Ik hou echter een slag om de arm.
      Op het huwelijkscontract van Jan Eppes en Antje Jans wordt ze in 1731 CAPPEN
      genoemd.
      Helaas staan er maar weinig andere namen in het contract.

      Groeten,
      Henk