Re: [groningen-genealogy] Van der Veen en Staal

  • Piet Molema
    Message 1 of 18 , Jul 2, 2005
      Allen,

      Op mijn Drentse pagina staat ook nog een link op Staal.

      Met vriendelijke groeten,
      Piet Molema
      Webmasters: Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard, Wegwijzer Genealogie en Archieven in Nederland:
      http://www.familiemolema.nl
      Listowner Mailinglist NLD-Hoeksche-Waard:
      NL - http://www.familiemolema.nl/hwmail.htm
      Eng - http://lists.rootsweb.com/index/intl/NLD/NLD-HOEKSCHE-WAARD.html
      Host query boards Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard
      Mailinglist Genealogy Zeeland: http://www.familiemolema.nl/zemail.htm