Re: [groningen-genealogy] de Lange

  • Eika Kuiper
    Message 1 of 8 , Jun 3, 2005
      Hallo Jacob,

      Bedankt voor de doopdatum, weet je ook iets van haar ouders c.q. voorouders
      ?

      Groeten Eika.
      Message 2 of 8 , Jun 3, 2005
        On 3 Jun 2005 at 11:37, Eika Kuiper wrote:

        > Bedankt voor de doopdatum, weet je ook iets van haar ouders c.q.
        > voorouders ?

        Hallo Eika,

        Dit zijn de enige Lutgert's te Eexta:
        geb/ged 5/8-5-1746
        geb/ged 4/7-3-1749
        Beiden dochters van Geerd Everts en Ipe Koobs. Gezien de vernoeming zal het wel het
        juiste echtpaar zijn.
        Geerd Everts, van Winschoten, tr. Eexta 12-5-1743 met Ipe Cobes, van Westerlee.

        Meer gegevens dan dit heb ik niet.

        Message 3 of 8 , Jun 3, 2005
          Bedankt voor de moeite,
          groet,
          Eika

> [...]
          > het wel het
          > juiste echtpaar zijn.
          > Geerd Everts, van Winschoten, tr. Eexta 12-5-1743 met Ipe Cobes, van

        • tuinmanpieter
          Message 4 of 8 , Jan 14, 2006
            hallo mede genealogen,
            Wie kan mij helpen aan een overlijdens datum van,Aafko de Lange.
            Hij is geboren 28-4-1878 te Heiligerlee.
            Hij was gehuwd met Aaltje Hut op 23-5-1901 te Scheemda.
            Indien u nog meer gegevens over deze de Lange heeft ben ik u zeer
            dankbaar.

            met vriendelijke groet Pieter