oeseburg

  • Schut
    Message 1 of 3 , Jun 1, 2005
      Hallo,

      Wie heeft informatie over de voorouders van

      Jan Gerrits Oeseburg en Lammechien Jans [Lammegien Jans]. Ze hebben de
      volgende kinderen:

      Aaltie Jans, gedoopt te Windeweer op 26 februari 1804

      Elsijn Jans, geboren op 23 juli 1805, gedoopt te Windeweer op 4 augustus
      1805

      Gerrit Jans Oeseburg, arbeider (1872), geboren op 9 juli 1808, gedoopt te
      Windeweer op 31 juli 1808, overleden te Zuidlaren op 18 februari 1850, is
      getrouwd te Zuidlaren op 15 juni 1844 met Jantje ten Hove, geboren te
      Slochteren op 29 april 1820, overleden te Zuidlaren op 24 april 1871,
      dochter van N.N. en Elsien Eikes ten Hove.

      Bij voorbaat dank.

      Groeten,

      Bert Schut

    • Metha Hoeksema
      Message 2 of 3 , Jun 1, 2005
        Hoi Bert,

        Ik kan je niet helpen met de voorouders, maar ik heb wel een serie nakomelingen van Gerrit Jans Oeseburg en Jantje ten Hove, heb je daar belang bij?

        Metha Hoeksema

        Message 3 of 3 , Jun 1, 2005
          Hallo Metha,

          Alles is welkom! Ik ben nog maar pas bezig met deze familie. De vrouw van
          Jan Gerrits Oeseburg, Lammechien Jans, zou de Lammigje kunnen zijn die op 31
          mei 1778 gedoopt is te Windeweer als dochter van Jan Jans en Elsje Jans
          [dochter van Jan Harberts en Swaantje Claassens??]