Re: Diewer Siemons

  • Jan Boven
    Message 1 of 1 , Oct 11, 2001
      Beste Remo,

      > Message: 4
      > Date: Thu, 11 Oct 2001 07:52:41
      > From: "Remo Siemons" <remosiemons@...>
      > Subject: Diever Ooldriks Siemons ?
      >
      > Weet iemand de overlijdensdatum van Diever Ooldriks Siemons
      > Ze is geboren op 29 september 1813 in Beerta
      > dochter van Ooldert Jans Siemons en Derkje Geerts Bonder
      >
      > Ze heeft volgend mijn gegevens 1 kind Ooldrik Siemons, dit is waarschijnlijk
      > een buitenechtelijk kind omdat hij naar zijn moeder is genoemd, de vader is
      > bij mij niet bekend.
      >
      > Alvast bedankt,
      > Remo

      Waarschijnlijk lukt het om met behulp van bijvoorbeeld Google op een heleboel vragen antwoord te krijgen. Ik kan in
      ieder geval vinden dat ze gehuwd is als Diewer Siemens. Verder weet ik dat ze in Oostwold (gem. Midwolda) is
      overleden in 1905. Succes verder.

      --
      groeten van/greetings from: Jan F. Boven
      homepage/thuispagina: http://home-5.worldonline.nl/~ac21639