[groningen-genealogy] Duitsers Werken in Groningen

  • Jaap Deelstra
    Message 1 of 6 , Jan 31, 2005
      Harry

      Heb je soms ook nog gegevens over de uit Duitsland
      afkomstige familie
      Almus?(In Nederland Aalmoes of Almoes). Ik bedoel niet
      het artikel in
      Gruonunga, want dat heb ik hier niet kunnen
      verkrijgen.

      Groetjes
      Jaap

      in Groningen

      daarvandaan kwamen. En
      genealogie was
      eens uit te vinden. Ik
      toezenden die dit
      essentiel onderdeel v.d.
      geschiedenis in ieder geval de
      werpt vaak een ander

      Nederland, "Hollandg�ngerei"
      van de 17de eeuw
      eeuw van bloeiende
      uit het hele
      toenmalige vorstendom

      konden betalen voor
      en boerenzonen die
      voetmars over F�rstenau,
      kustprovincies in Nederland.

      als grasmaaier en
      contractarbeider.

      grasmaaiers midden juli,
      keerden zij terug
      Osnabr�ck.
      werkgevers bestond vaak een
      aan werk te komen,

      F�rstenau, vergrootten hun
      winkels in Nederland.
      werden ze opgenomen
      door hun werk tot
      integreerden makkelijk in hun
      regio Osnabr�ck bleven
      zochten, keerden vaak
      vaak als kapitein of
      voeren op

      hadden ook zij vaak een
      afnemend loon vanaf
      vragen op over de
      velen ziek en moesten
      worden teruggebracht.

      en Anna Maria
      terecht gekomen, waar ze

      geschreven onder de
      direct van belang voor
      lezen hoe de bekende
      Lampe, Voss, Vroom &

      krijgen zijn of anders in de

      email to:

      Yahoo! Terms of

      removed]

      Yahoo! Mail - Easier than ever with enhanced search. Learn more.
      http://info.mail.yahoo.com/mail_250