      From: wiersemafred
      To: groningen-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, July 08, 2011 1:26 AM
      Subject: [groningen-genealogy] Boerderijenboek Grijpskerk

      Wie heeft dit boek op de plank staan en zou me een scan kunnen toesturen van boerderij 83 Ruigezand (Teenstraweg 9, Lauwerzijl). Ik kwam zojuist terug van een bezoek aan het archief met een heleboel fotos en copietjes van diverse acten, etc., maar op de een of andere manier ben ik de foto van die plaats kwijtgeraakt. Het is de bedoeling om die als illustratie toe te voegen aan een Krijthe verslag dat Henk Sloots en ik aan het afronden zijn.

      Bij voorbaat dank!
      FredW