      From: Johannes Musch <johannesmusch45@...>
      To: groningen-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Fri, July 2, 2010 1:36:28 PM
      Subject: Re : [groningen-genealogy] OT: onbekende gebouwen

      Hallo Fred,

      De triomfboog is de Wellington Arch in Londen.
      http://nl.wikipedia.org/wiki/Wellington_Arch

      De andere foto zou ook best in Londen kunnen zijn. Het zou om Buckingham Palace
      kunnen gaan, maar helemaal zeker weet ik het niet, maar de bouwstijl lijkt me
      Engels.

      Groeten,

      Johannes

      ________________________________
      De : Fred Reenders <fred@...>
      À : groningen-genealogy@yahoogroups.com
      Envoyé le : Ven 2 juillet 2010, 12h 52min 37s
      Objet : [groningen-genealogy] OT: onbekende gebouwen

      Vooraf met excuus voor het plaatsen van mijn vraag in deze mailing-lijst.
      Ik weet zo gauw niet waar ik anders terecht zou moeten en er is wel een
      raakvlak met Groningen-Genealogie.

      In de nalatenschap van mijn ouders vond ik een paar negatieven waarvan ik
      niet weet waar de foto's zijn gemaakt.
      Er staan o.a. voor mij onbekende gebouwen op. Zie:
      http://www.reenders.com/oproepen.shtml
      <http://www.reenders.com/oproepen,shtml>

      Wie een aanwijziging heeft, HEEL GRAAG!
      Als ik weet waar de foto's zijn gemaakt, weet ik zeer waarschijnlijk ook met
      welk doel ze zijn gemaakt en wie er op (hadden moeten) staan.

      Dank en vriendelijke groet,

      Fred Reenders