31819OT: onbekende gebouwen

  • Fred Reenders
    Jul 2, 2010
      Vooraf met excuus voor het plaatsen van mijn vraag in deze mailing-lijst.
      Ik weet zo gauw niet waar ik anders terecht zou moeten en er is wel een
      raakvlak met Groningen-Genealogie.

      In de nalatenschap van mijn ouders vond ik een paar negatieven waarvan ik
      niet weet waar de foto's zijn gemaakt.
      Er staan o.a. voor mij onbekende gebouwen op. Zie:
      http://www.reenders.com/oproepen.shtml
      <http://www.reenders.com/oproepen,shtml>

      Wie een aanwijziging heeft, HEEL GRAAG!
      Als ik weet waar de foto's zijn gemaakt, weet ik zeer waarschijnlijk ook met
      welk doel ze zijn gemaakt en wie er op (hadden moeten) staan.

      Dank en vriendelijke groet,

      Fred Reenders