      From: René Scholten <rscholten@h...>
      Date: Thu Sep 26, 2002 5:08 pm
      Subject: Gezocht

      Ik ben op zoek naar de volgende gegevens

      De ouders van Tobina Scholte geboren 22-04-1866 te Delfzijl, gehuwd
      met Dominicus Welbergen

      De juiste gegevens van Hester Johanna op den Berg geboren in 1840 te
      Groningen en eventueel haar ouders.
      Gehuwd op 16-12-1866 te Groningen met Dominicus Welbergen van 1841.
      Ook hiervan heb ik niet de juiste gegevens.

      Ik hoop dat iemand wat voor me heeft,

      Cora Scholten
      Hengelo(o)