      From: groningen-genealogy@yahoogroups.com [mailto:groningen-genealogy@yahoogroups.com]On Behalf Of Erick Staal
      Sent: Tuesday, November 01, 2005 09:33
      To: groningen-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [groningen-genealogy] Wesselus Dorgelo

      Hallo,

      Wie heeft 'W.Duinkerken, Sinds de reductie van stad en lande' in de kast staan
      en wil voor mij daarin de tekst over Wesselus Dorgelo nakijken? Hij zou
      predikant geweest zijn te Vriescheloo ergens in de 17e eeuw. dit vanwege een
      onderzoekje naar de familie Dorgeloos in Westerwolde waar ik momenteel mee
      zoet ben.

      Alvast bedankt, Erick