More random translations

  • Michael Erwin
    Message 1 of 2 , Sep 7 1:10 PM
      I wrote this poem and tried to translate it into Gothic prose:

      Þu fraqaþt mik, þan ik aihtroda ei duginnais gahailnan.
      Qaþt ei aftra-fastaidedjau þuk, þan at-satida ei þairh-barjau þuk
      wunnai.
      Qaþt ei wesjau in wunnai aglustai, þan sokida ei þiuþ-spillodedjau bi
      fahedai meinaizos.
      Þu qaþt ei ik was gamaido, þan at-satida swinþein meina du þus.
      Þu ni sijais frijos sik, ak ik wiljau frijo þuk in aiwans.

      I'm just hoping for advice about grammar, wording, etc.

      Sorry if it's rather personal.

      M.E.
    • OSCAR HERRERA
      Message 2 of 2 , Sep 7 9:06 PM