Re: [glosalist] linglo from glosa

  • sydpidd@aol.com
    Message 1 of 1 , Aug 7, 2004
      ---- linglo , u heresi sibi an-fili de glosa ----
      mi du amo glosa sed plu_kron mi du detekti id u pusi no-facili te lekto e
      te grafo . pluso , la pa es plu hetero demo komenta epi glosalist in u ?pa(-)
      pa? qui pa dona mi u kausa sti te puta , plu de mi no-facili nu es de mi se -
      u pove memo etc # u linglo du es u seqe de plu mi puta #
      glosa du dice ke id pa apo plu ne uniformi de plu poli natura gramatika #
      pluso , id nu dice ke u id alfa-beta nu habe u puri *phonetic* # anti-co ,
      id du inklude "x"="k+s", "q"="k+w" e "sc"="sh"(englisi) # so ... in linglo ,
      panto plu soni du es u homo ka i.p.a. #
      "u homi" ma_volu de "un andro" # glosa du habe u mixa de plu mode ci
      - "un andro, ad andro et plu andro!" mi sio amo panto plu verba in
      linglo te proto ko u konsono e fini ko u vokali so si la du es u elekti de
      plu verba , mi sio amo u c......v de plu mo te gene u ma-amo # si bi vokali
      seqe singu hetero nu es no-facili alo ne konsola te soni , "h" fu pote ki
      inter mu #
      glosa du qestio pro u alterna de konsono e vokali ka in "homi" sed du lase
      "andro" - u fa de tri konsono #

      linglo, a heretic nephew of glosa.

      I like glosa but sometimes find it a little difficult to read and write,
      also, there have been other people's comments on glosalist in the past which
      have given me cause to think.
      Some of my difficulties are my own -, confusions, poor memory etc. linglo is
      a result of my thoughts.
      Glosa says that it has removed the iregularities of many natural
      grammars,it also says that its alphabet is purely phonetic - one sound/one letter. I
      should like all words in linglo to start with a consonant and end with a vowel
      so if there is a choice of words, I should like the c......v one(s) to get
      preference. If two vowels next to each other are difficult or uncomfortable to
      sound, "h" could go between them. Glosa asks for alternation of cons and vow as
      in "homi" but allows "andro" - a cluster of three consonants.