Huck Finn 3

  • Gary
    Message 1 of 2 , Mar 18, 2013
      Mi kine ana ad instrumenta-do stego, e repti kine dia fenestra pre di
      proto. Mi plu neo vesti habe no-puri-ma e tera. Plus-co mi este fatiga.
      Ben, mi gene ple kritici ex paleo sra. Watson kausa mi vesti.

      Pe ne vide mi patri pre ma mega de anua. Plus-co u-la es a mi gluko. Na
      akti plu klepto-pe cirka mono meno. Po-co mi sto sporta.

      Tom Sawyer dice: “Es zero boni de dice a tu, Huck Finn. U magika-pe pote
      frika u paleo lampa alo feru digi-zo, e sti; poli spiritu veni. Po-co mu
      imedia facili seka tu a plu mikro mero.”
    • Gary Miller