Unable to deliver your message

  • Yahoo! Groups by way of Robin Gaskell
    Message 1 of 2 , Jul 1 8:16 PM
      Karo Plu Amika,
      Mi pa bali u seqe mesage, uti "italic" skripti te monstra mi plu muta.
      Vi pote lekto u resulta.
      Mi pa cerka info ex Yahoo de u-ci. Sed, pro nu, mi evita un uti de
      "italic" intra mi plu muta skripti, e re-bali id ad u Lista ...
      We are unable to deliver the message from <drought-breaker@...>
      to <glosalist@yahoogroups.com>.

      You can only send plain text messages to this group. HTML or
      other formats are not allowed.
      Date: Sat, 28 Jun 2003 16:35:48 +1000
      To: glosalist@yahoogroups.com
      From: Robin Gaskell <drought-breaker@...>
      Subject: Re: [glosalist] Translati de _Qo akti?_(Part 2)

      Friends,
      After trying to Forward the message with changed text, I thought it
      might not get delivered. So I cut and pasted an alternative version, but
      could not "trash" the Forwarded version that carried the non-standard
      "From:" address.
      So, I mocked up this dummy letter in case the unwanted, but unremovable,
      version got through the Yahoo filters.

      Robin Gaskell
      P.S. Posi na pote uti "italic" e "bold" dia u Yahoo inter-face: plura
      de vi pote ski u metodi de uti plu-ci forma. R.
      P.P.S. Mi uti _Eudora_, e id habe bi plu-ci forma intra id menu.
      Nuli hetero Inter-reti grupa pa previo dona opposi a mu. R.
    • Marcel Springer
      Message 2 of 2 , Jul 2 12:41 PM
        Robin grafo, 2003-07-02:
        > Karo Plu Amika,
        > Mi pa bali u seqe mesage, uti "italic" skripti te monstra mi plu
        > muta.
        > Vi pote lekto u resulta.
        > Mi pa cerka info ex Yahoo de u-ci. Sed, pro nu, mi evita un uti de
        > "italic" intra mi plu muta skripti, e re-bali id ad u Lista ...

        [Glosa after ###. Glosa seqe ###.]

        Sorry, Robin, for your problems. Sorry, your text did not appear.

        An E-mail used to have only plain text, -- without fonts, graphics,
        colors etc. When you want these features, modern mail programs split
        your mail into several parts with a short description what is in there
        (applications, HTML or whatever). All these parts are handled as
        attachments (This standard is called MIME).

        Attachments are unwanted in glosalist, because we want to avoid worms,
        viruses and HTML-spam.

        And there is a second reason: if the others want to read your posting,
        they need the setting "HTML" at Yahoo. But it is recommended to choose
        the option "Do NOT convert to HTML", because otherwise they are forced
        to download big graphic files of advertising from Yahoo!. When they
        have chosen "Do not convert to HTML", they get only 3 lines advertising,
        what is acceptable, I think.

        I think, bold face and italic is not worth the trouble we would get by
        it. I hope, I could convince you. Greetings - Marcel.

        ###{Glosa:}

        Penite, Robin, de tu plu problema. Penite; tu textu ne gene vista.

        Pre oligo tem, un elektroni-grama norma habe solo simpli textu, --
        minus difere litera, plu pikto, kroma alo hetero ra. Si tu volu plu-la
        ra, u tu e-grama programa skizo tu grama ad-in oligo mero ko brevi
        info; id habe qo-ra in la (posi plu programa, HTML alo ali hetero ra).
        Panto plu-la mero gene trakta homo inklude-ra (attachments). (U-ci
        norma gene nomina MIME.)

        Plu inklude-ra es no-ge-volu in glosalist, kausa na volu evita plu
        "vermi", puta-me infekti e HTML-publika-ma.

        E il es hetero kausa: si plu hetero glosalist-pe volu lekto tu grama;
        mu nece habe optio "HTML" ad Yahoo. Sed id es ma boni: elekti optio
        "Do NOT convert to HTML", kausa hetero-mode mu nece ana-kargo plu mega
        pikto-dokumenta ko publika-ma ex Yahoo. Si mu habe optio "Do not
        convert to HTML"; mu gene solo 3 line publika-ma, e u-ci pote gene
        cepti; mi doxo.

        Mi puta; grasi litera (bold face) alo obliqi litera (italic) ne habe
        sati valu sed sti ma turba. Mi spe; mi pa pote sti tu kredi. Saluta -
        Marcel.