New information

  • Henk Rutgers
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2004
      Hallo Genealogen,

      Ik heb op mijn homepage weer nieuwe informatie toegevoegd.

      Het gaat om de parenteel van de familie van der Vegt.

      Anna Catharina van der Vegt was getrouwd met Gerard Helders en waren
      de ouders van Willemijntje Helders de vrouw van Jacob van Oversteeg,
      dit was mijn overgrootvader waar ik ook naar genoemd ben.

      Neem maar weer eens een kijkje op mijn homepage
      http://members.home.nl/henk.rutgers

      Mvg
      Hendrik Gerrit Jacob (Henk) Rutgers