Wijziging van e-mailadres voor

  • Martin Zautsen
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2001
      Hallo! Ik wilde je even laten weten dat ik een nieuw e-mailadres heb: <MartinZautsen99@...>. Je kunt dit adres gebruiken om me te mailen en om me expresberichten te sturen via MSN Messenger of de On line kennissen van MSN Explorer. Haal meer uit het web. Download MSN Explorer gratis: http://explorer.msn.nl/intl.asp#du