off topic

  • Alida Vermeer
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2009
      Beste mensen ik wil jullie even laten weten dat

      Op donderdag 30 juli om 14.17 uur is geboren:

      Lucas Johannes Samuel Vermeer

      Zoon van Micha en Ilse

      Kleinzoon van trotse opa en oma

      Alie en Hans Vermeer

    • Eugene Dubois
      Message 2 of 2 , Aug 1, 2009
        Hallo Alie en Hans,

        van harte proficiat!

        Enige jaren geleden zijn Jeanie en ik ook Oma en Opa geworden, en het is werkelijk een prachtig geschenk.

        Eugene Dubois