Jans(en)-Wa(e)gemans te Eigenbilzen

  • mariagorissen
    Message 1 of 2 , Jul 4, 2009
      Ik zoek de doop/herkomst gegevens van Matheus Jans(en) en Catharina Wa(e)gemans:

      zij huwen op 4 februari 1686 te Eigenbilzen en krijgen daar tussen 1688 en 1702 6 kinderen.

      alvast bedankt
      Maria Gorissen
    • Pollijn
      Message 2 of 2 , Jul 4, 2009
        Mijn oudste rechtstreekse voorouder WA(E)GEMANS is gestorven op 14.10.1768 te Wezembeek-Oppem waar hij er huwde op 9.2.1766 met VERHEYDEN Elisabeth
        Ik zoek sinds jaren zijn geboorteplaats !!! maar tevergeefs
        Er zijn zovele <Wagemans> in Antwerpen en grote omgeving en in Limburg
        Een naald in een hooimijt, maar het is niet onmogelijk dat iemand ons op het goede spoor brengt
        Bij voorbaat dank
        José POLLIJN