Joop Esser/ Algemeen.

  • johubaes
    Message 1 of 1 , Jun 29, 2009
      Hallo voor iedereen.
      Terug van vacantie heb ik eens nagedacht over mijn lidmaatschap van genealogie Limburg.
      Het kan goed zijn dat ook ik niet altijd recht door de bocht kom.
      Een ding wil ik daarin opmerken dat vele van jullie "genealogen" alleen maar hun best doen als er roem, eer,
      en veren te plukken valt. Om gewoon iemand te helpen met zijn stamboom zit er maar moeilijk in.
      Enkele van jullie(Fred) daar spreek ik mijn volle waardering over uit. Zonder ge o h proberen iets voor een ander te doen.
      Mijn vragen die ik diverse keren gesteld heb en tot op heden geen antwoord heb gekregen, zal ik zelf wel in het Limburgse komen uitzoeken.
      De mensen die mij wel belangeloos goed geholpen hebben wil ik deze hartelijk dank zeggen.
      Het gaat U goed met de genealogie Limburg.

      Groetjes Joop Esser