Re: [genealogie-limburg] Vraag opzoeking op Gendalim

  • Jeannette v.d. Beuken
    Message 1 of 3 , Apr 15 10:12 AM
      Hallo Francois,

      Helaas niet. De enige combinatie die in de buurt komt is deze:
      Kerkelijk huwelijk Beek 14-10-1657
      Bruidegom Peter Dirckx
      Bruid Mel Wilhelms

      Heb je iets meer info over b.v. de plaats waar dit huwelijk gesloten moet zijn?

      Groetjes, Jeannette

      Message 2 of 3 , Apr 15 12:13 PM
        Hallo
        Dank voor het snelle antwoord
        Plaats heb ik niet , wel de 4 dopen van de kinderen in Anttwerpen
        1640Aldegundis
        Petrus Dirickx
        Catharina Willems
        Nicolaus Bues
        Aldegundis Fleure Janssens

        1642Ignatius
        Petrus Diricks
        Catharina Willems
        Joannes Librechts
        Maria van de Meers

        1644Catharina
        Petrus Diricks
        Catharina Willems
        Hubertus Jansens
        Catharina Diependael

        1646Elisabeta
        Petrus Diricks
        Catharina Willems
        Leo Joannes Maghera...st(?) pro
        Cornelio Hessels
        Maria Boust(?) pro
        Domicella Elisabeta Rivers(?)
        Ik heb de namen van de doopgetuigen onderzocht maar deze brengen me niet verder
        Wat wel een aanwijzing zou kunnen zijn is dat een notarisakte uit 1658 wordt ondertekend met Derickx en Wyelms
        Namen die me in de richting van Limburg hebben doen denken
        Ook werd Petrus in 1661 bode van Antwerpen op Groningenn maar hij was eigelijk kleermaker
        Groeten
        Franois Dierckxsens