Vraag opzoeking op Gendalim

  • dierckxsensfrancois
    Message 1 of 3 , Apr 15 9:18 AM
      Hallo
      Ik heb Gendalim aangevraagd maar heb het nog niet gekregen
      Kan iemand niet eens kijken of er op Gendalim geen huwelijk voorkomt in Limburg voor 1640 van ene Petrus Diericx met ene Catarina Willems
      Dank bij voorbaat
      Franois Dierckxsens
      Wildhof 13
      2900 Schoten
      Belgir
    • Jeannette v.d. Beuken
      Message 2 of 3 , Apr 15 10:12 AM
        Hallo Francois,

        Helaas niet. De enige combinatie die in de buurt komt is deze:
        Kerkelijk huwelijk Beek 14-10-1657
        Bruidegom Peter Dirckx
        Bruid Mel Wilhelms

        Heb je iets meer info over b.v. de plaats waar dit huwelijk gesloten moet zijn?

        Groetjes, Jeannette

[...]

        __________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4011 (20090415) __________

        Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

        http://www.eset.com

      • dierckxsensfrancois
        Message 3 of 3 , Apr 15 12:13 PM
          Hallo
          Dank voor het snelle antwoord
          Plaats heb ik niet , wel de 4 dopen van de kinderen in Anttwerpen
          1640Aldegundis
          Petrus Dirickx
          Catharina Willems
          Nicolaus Bues
          Aldegundis Fleure Janssens

          1642Ignatius
          Petrus Diricks
          Catharina Willems
          Joannes Librechts
          Maria van de Meers

          1644Catharina
          Petrus Diricks
          Catharina Willems
          Hubertus Jansens
          Catharina Diependael

          1646Elisabeta
          Petrus Diricks
          Catharina Willems
          Leo Joannes Maghera...st(?) pro
          Cornelio Hessels
          Maria Boust(?) pro
          Domicella Elisabeta Rivers(?)
          Ik heb de namen van de doopgetuigen onderzocht maar deze brengen me niet verder
          Wat wel een aanwijzing zou kunnen zijn is dat een notarisakte uit 1658 wordt ondertekend met Derickx en Wyelms
          Namen die me in de richting van Limburg hebben doen denken
          Ook werd Petrus in 1661 bode van Antwerpen op Groningenn maar hij was eigelijk kleermaker
          Groeten
          Franois Dierckxsens