aanpassing op genealogie-limburg.net gevraagd

  • Olaf Duits
    Message 1 of 5 , Apr 2, 2009
      Misschien weet iemand dit, maar een tijd geleden heb ik het contact formulier ingevuld van http://genealogie-limburg.net/ om de links naar mijn oude sites www.mypub.nl<http://www.mypub.nl/> en genealogie.mypub.nl te wijzigen naar mijn nieuwe website:
      http://www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl/>

      Zojuist heb ik dit weer gedaan, maar als ik op het knopje versturen klik, krijg ik niet iets terug waardoor ik weet dat de boodschap verstuurd is. Nu weet ik van een tijdje terug dat de webmaster (Eugene?) hier ook wel eens komt. Dus bij deze de vraag of dit aangepast kan worden?

      Alvast bedankt en excuses dat ik anderen hier mee lastig heb gevallen.

      Met vriendelijke groet,

      Olaf Duits
      www.stambomen.net<http://www.stambomen.net/>
      www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl/>

    • W.Brassé@Home
      Message 2 of 5 , Apr 2, 2009
        Hallo Olaf!

        Proficiat met de nieuwe site http://www.genealogie-stamboom.nl
        Oogt gladjes, ik mis alleen een paar dingen:
        1. wie zitten er achter de site?
        2. waar is de stamboom Duisings?
        3. en wat is de relatie of het verschil met je eerdere nieuwe site:
        http://www.stambomen.net/ ? (Daar staan wel de Duijsings en andere
        stambomen.)

        Moet ik naar allebei deze sites linken?

        Er zullen op deze groep overigens wel meer mensen zitten die naar je site
        gelinkt hebben en dit moeten aanpassen, dus je oproep hier is zo gek niet.

        Sowieso zouden we als Limburgse genealogen wat meer links naar elkaars
        websites moeten uitwisselen, de bedoeling lijkt me immers om bezoekers te
        trekken.
        Ook op de Genwiki < http://genwiki.nl/limburg/index.php?title=Hoofdpagina >
        kan iedereen (een deel van) zijn/haar stamboom kwijt, met een link naar de
        eigen website eronder. Dan wel graag een net artikel conform de wiki opmaak
        < http://genwiki.nl/limburg/index.php?title=Template_Genealogie >.

        Groetjes uit Sittard,
        Wil Brassé

        Message 3 of 5 , Apr 2, 2009
          Hoi Wil,

          Thanks voor de complimenten. Beide sites, dus stambomen.net en genealogie-stamboom.nl, moeten (blijven) genoemd worden als het kan.

          1- Mijn neef en ikzelf

          2- Niet op deze site, ik gebruik deze site meer om stambomen van andere mensen te plaatsen. Zoals een vriend van mij, de familie Dirkx uit Ohe en Laak.

          3- Niet veel wat dat betreft, stambomen.net heeft de archief hulpdienst en andere stambomen, database etc. dan genealogie-stamboom.nl. Deze laatste site is meer een probeersel, stoei-project van mijn neef om met Joomla te spelen. Ik beheer hem nu wel min of meer.

          Andere sites die mijn oude sites genealogie.mypub.nl of www.mypub.nl<http://www.mypub.nl> nog hebben staan, die mogen inderdaad en graag zelfs deze verwijderen en onze nieuwe site www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl> plaatsen. Natuurlijk plaats ik voor een iedere een wederlink op mijn sites.

          Ik zal op de genwiki ook snel weer een stuk plaatsen. Van de Duijsings staat deze er al op.

          Nogmaals bedankt Wil!

          Olaf

          Message 4 of 5 , Apr 3, 2009
            Ze staan nu bij mijn links: http://members.home.nl/w.brasse/links.htm

            Graag een link terug naar mijn hoofdpagina.

            Ik bedoelde met name dat het prettig is als je site zelf ook vermeldt wie
            erachter zitten.

            Groetjes,

            deze verwijderen en onze nieuwe site < http://www.genealogie-stamboom.nl >

            Message 5 of 5 , Apr 3, 2009