Gendalim voor Macintosh ?

  • dierckxsensfrancois
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2009
      Hallo
      Ik zie dat er zo iets als Gendalim bestaat
      Maar is Gendalim ook geschikt voor Apple /Macintosch ?
      Groeten
      Franois Dierckxsens
    • Ronald Hellenbrand
      Message 2 of 3 , Apr 1, 2009
        Helaas.... :-/

        Ronald.

        dierckxsensfrancois schreef:

        > Hallo
        > Ik zie dat er zo iets als Gendalim bestaat
        > Maar is Gendalim ook geschikt voor Apple /Macintosch ?
        > Groeten
        > Fran�ois Dierckxsens

      • Breur Henket (PCH)
        Message 3 of 3 , Apr 1, 2009
          Natuurlijk wel, mits Windows draaiend in VM op Apple of opstarten met
          bootcamp. Ik weet dat dit niet iets is voor de "gewone" computergebruiker,
          maar het kan.

          Groet,

          Breur.

          > Ik zie dat er zo iets als Gendalim bestaat
          > Maar is Gendalim ook geschikt voor Apple /Macintosch ?
          > Groeten
          > Franois Dierckxsens

          06:06:00