OT Swalm

  • Loe Giesen
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2009
      Voor iedereen met voorouders in Swalmen een fotobeschrijving van de rivier de Swalm. En voor wie zo'n voorouders niet heeft: met het weer voor de komende dagen is een wandeling hier zeer aan te bevelen.

      http://www.loegiesen.nl/toponiemen/Swalm.htm

      Met vriendelijke groet,

      Loe
    • Jan Hendriks
      Message 2 of 3 , Apr 1, 2009
        Ik kom uit Venlo en ken iets van het N. Limburgs landschap.

        Ik genoot van enorm van deze schitterende rapportage. Jan Hendriks Oudorp NH

        Message 3 of 3 , Apr 2, 2009
          Hoi Loe
          Zoals altijd weer geweldig mooi werk. Ik heb er al van genoten.
          hartelijk dank. Mvg.Jan