FW: [genealogie-limburg] Re: Kuijpers overlijdensakte Heerlen 1959

  • Koen Kuijpers
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2009
      Hallo Ann,

      Bijna 4 jaar later (!) zie ik bij toeval je vraag. Ik heb daar eerder
      dus compleet overheen gekeken!

      Die aanvullende gegevens heb ik wel voor je, inclusief bronvermelding.
      Als je de gegevens nog steeds nodig hebt, laat het medan weten.

      Mvgr,
      Koen Kuijpers

      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "AnnekeC" <acbrieven@...>
      wrote:

      > Hallo allemaal,
      >
      > Bijna een maand geleden is onderstaande oproep gepost.
      > Ik heb zelf geen aanvullingen, wel enkele vragen over de ouders
      Petrus
      > Cornelis Kuijpers.
      >
      > Wie kan me aan de geboorte- en overlijdensdatum van Martinus Maria
      Kuijpers
      > helpen, alsook aan de overlijdensdatum van Johanna Maria
      Crooijmans ?
> [...]
      <w.brasse@h...>
      > Limburg.

      > 19 mei

      > zijn
      > terugvinden. Niet
      > aan den

      > het
      > te zoeken
      > vermeld staan.

      > natuurlijk

      ~--> Help
      > save the life of a child. Support St. Jude Children's Research
      Hospital's
      > 'Thanks & Giving.'
      > http://us.click.yahoo.com/8HGP.B/5WnJAA/a8ILAA/YvNolB/TM
      >

      > --