Re: [genealogie-limburg] Nogmaals verzoek Maasgouw over Costerius

  • Ger.Laemers
    Message 1 of 3 , Jan 23, 2009
      Beste heer van Vloten,

      Ik ben niet in het bezit van de Maasgouw, maar heeft u het al hier geprobeerd.

      http://www.lgog.nl/DeMaasgouw.htm

      Het tijdschrift de Maasgouw is te bestellen bij Bureau LGOG. Dit kan per e-mail (info@...) of per post (Bureau LGOG, Postbus 83, 6200 AB Maastricht). Per postzending worden verzendkosten berekend. Ook zijn ze tijdens kantooruren bij het Bureau LGOG tegen contante betaling af te halen (Brusselsestraat 10 D, Maastricht).

      Met vriendelijke groet,
      Ger Laemers

      Message 2 of 3 , Jan 24, 2009
        Dank voor de tip, Ger.