[genealogie-limburg] gezocht Voorouders uit de grensstreek in Duitsland (SELFKANT/GANGELT)

  • Antoine Vromen
    Message 1 of 1 , Dec 28, 2008
      Hallo Medeforumleden,

      Wie kan mij helpen met gegevens (voorouders, data) van de personen onder 3 en 4 (het zijn de ouders van 1 en 2) ?

      Ik heb welliswaar de 6 CD's van de Erkelenzer Heimatverein, maar daar staan nog niet zo'n jonge gegevens op.
      Aan deze kant stokt het parenteel van mijn zoon wel erg snel terwijl andere takken tot Keizer Augustus terug gaan ;-)

      Met vriendelijke genealogiegroeten,
      Antoine Vromen

      1. Franz Josef WIENANDS, geb. 17-05-1878 in Stahe (D), ovl. 11-02-1946 in Stahe (D) (ouders onder 3)

      X 04-05-1923 in Saeffelen

      2. Anna Barbara MEESZEN geb. 29-03-1886 in Kleinwehrhagen (D), ovl. 09-04-1950 in Stahe (D). (ouders onder 4)

      3. Egidius WIENANDS X Josefina of Mechtilde DASSEN

      4. Johannes Josef MEESZEN X Maria Agnes COENEN