Re: [genealogie-limburg] Re: Familie De Ponti uit Roermond-zelf op zoek PJK

  • pieter35@aol.com
    Message 1 of 3 , Dec 16, 2008
      Ja, Erik, dat had ik al gedacht. Ik vroeg me alleen maar af of de naam Van
      Antwerpen behoorde aan de eigenaar, een titel dus, of dat mensen die daar
      vandaan kwamen eenvoudig de naam in hun nieuwe omgeving aangenomen hadden. Ik
      neem aan dat beide mogelijkheden bestaan. In elk geval hartelijk bedankt voor
      je reactie. Prettige feestdagen.

      h.g. Pieter J. Krommenhoek
      Las Vegas, Nevada, VS
      **************Make your life easier with all your friends, email, and
      favorite sites in one place. Try it now.
      (http://www.aol.com/?optin=new-dp&icid=aolcom40vanity&ncid=emlcntaolcom00000010)