23.000 soldaten in de Nederlanden

  • Rian Dirksen
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2008
      Dag mensen,

      Inmiddels staat de teller weer op 23.000 soldaten op
      http://www.soldaten-genealogie.nl

      Misschien ten overvloede meld ik nog even dat vlaggetjes alleen
      geplaatst zijn bij soldaten die duidelijk niet in het huidige Nederland
      geboren zijn, én waar de geboorteplaats bij vermeld staat.
      Er zitten natuurlijk veel méér Belgen, Duitsers, Fransen, Engelsen,
      Schotten, Zwitsers etc. tussen.
      Aan veel namen is niet eens te zien wat de mogelijke herkomst is, bv.
      Willems, Jan. Dat kan net zo goed Williams, John of Ian zijn. En ook
      Johannes Henricus Mulder kan zomaar Johan Heinrich Müller zijn.

      Ik nodig u uit weer eens een kijkje te nemen.
      Met vriendelijke groet,

      Rian Dirksen