Opzoekvraagje archief Roermond/ Reijnen

  • berthybierens
    Message 1 of 1 , Jul 28, 2008
      Hallo allemaal
      Ik heb een vraagje of iemand iets voor mij op kan zoeken in het archief
      van Roermond. Eventuele kosten vergoed ik graag.
      Het betreft Joannes Hermanus Reijnen.
      Joannes Hermanus Reijnen is op 22 september 1823 geboren in Echt.
      Moeder is Maria Agnes Reijnen, vader NN
      Nu is mijn vraag of iemand kan opzoeken wie er aangifte heeft gedaan
      van de geboorte. Mijn hoop is dat het de vader van Maria Agnes is.
      Dit is voor mij nog de enigste mogelijkheid om te achterhalen wie de
      ouders van Maria Agnes zijn.
      Hoor graag of iemand er de gelegenheid en tijd voor heeft.
      Alvast bedankt voor de eventuele moeite.
      Groetjes, Berthy Bierens-Florisse