voorstellen en meteen vraagje over Nicolaas Viegen

  • Kees Braaksma
    Message 1 of 1 , Jul 2, 2008
      hallo groepsgenoten,

      Gisteren heb ik me aangemeld bij deze groep, omdat ik sinds kort
      ontdekt heb dat één van mijn voorouders uit mijn kwartierstaat in
      maastricht geboren is.

      Ik ben in 1982 begonnen met het uitzoeken van mijn kwartierstaat en
      regelmatig ben ik daar nog steeds mee bezig. Ik woon zelf in Maarssen
      en kom niet zo vaak in Limburg. daarom een vraagje aan deze groep.

      Wie kan mij verder helpen met info over Nicolaas Viegen en zijn
      voorgeslacht:

      Nicolaas Viegen (of Vijgen of Vuigen)
      ged. Maastricht ca 1735
      x (otr) Rijswijk (ZH) 19 maart 1763
      Cornelia van Oosten
      ged. Rijswijk (ZH) 4 december 1740
      overl. Maastricht 8 december 1800 (60 jaar)
      d.v. Leendert van Oosten en Maria Dijkmans

      1. Leendert Viegen
      ged. Rijswijk (ZH) 29 januari 1764
      2. Wilhelm Viegen
      ged. Maastricht 16 maart 1766
      3. Adolf Viegen
      ged. Maastricht 6 januari 1769
      overl. Maastricht 8 februari 1794
      4. Anna Maria Viegen
      ged. Maastricht 12 februari 1772
      overl. Maastricht 22 september 1845
      5. Gabriel Vijgen
      geb. Maastricht 24 augustus 1774
      6. Nicolaas (Nicolaus, Nicolas) Vijgen
      geb. Maastricht 13 juli 1778
      overl. Maastricht 5 september 1829
      7. Andreas (André) Vijgen
      geb. Maastricht 19 juli 1781
      overl. Maastricht 2 januari 1866 (84 jaar, weduwnaar)

      Mvg,
      Kees