Re: [genealogie-limburg] Thomas Janssen voorheen Houbiers

  • Erick
    Message 1 of 4 , May 31 2:24 PM
      Hi Wil,

      Het zit zo:

      Thomas Janssen alias Houbiers [senior]
      Geb/doop ??? [als Houbiers] Maastricht ???
      [getuigen ???]
      † 30 nov 1775 Geulle
      [vader ??? moeder ???]

      Trouwd op 16 jan 1722 [getuigen: Mariâ Vossen en
      Leonardo Vossen] te Geulle met:
      Petronella Thijssen
      Geb/doop 10 mrt 1691
      [getuigen: Catharina Thijssen en Stephanus Jansen]
      † 22 okt 1758 Geulle
      [vader Gosuini Thijssen moeder Petronellae Jansen]

      Kinderen:
      Thomas [Thomae] Janssen alias Houbiers [junior]
      Geb/doop 22 dec 1726
      [getuigen: Petrus Tulleners en Idae Ackermans
      verv.getuige Maria Haegers]
      † 10 dec 1787 Geulle
      Tweeling:
      Henricus Houbiers / Janssen???
      Geb/doop 21 sep 1724 Geulle
      [getuigen: Gerardus Thijssen en Catharina Houbiers]
      Verder geen gegevens

      Gosuinus Houbiers / Janssen???
      Geb/doop 21 sep 1724 Geulle
      [getuigen: Mechtildis Thijssen en Gerardus Noorbeecks]
      Verder geen gegevens

      Thomas [Thomae] Janssen alias Houbiers [junior]
      Trouwd op 05 sep 1762 [getuigen Maria Peeters en
      Henrico Janssen] te Geulle met:
      Maria Mechtildis Peeters
      Geb/doop 04 okt 1738 Nuth
      [getuigen: Gertrudis Peters en Matthias Peters]
      † 20 jun 1787 Geulle
      [vader Mathias Peeters moeder Joanna Meijers / Meijs]

      Kinderen:

      Joannes [Joannis, Johannes, Jean] Janssen
      Geb/doop 24 feb 1764 Geulle
      [getuigen : Joannis Thijssen en Maria Peeters
      verv.getuige Joannes Paulissen]
      † 30 dec 1800 te Geulle
      [Joannes vermeld als Jean, vader vermeld als Thomae
      Janssen moeder Nn, partner Sophia Massen]

      Matthias Janssen
      Geb/doop 06 mei 1766 Geulle
      [getuigen: Gosuinus Thijssen en Juditha Lemmens]
      Verder geen gegevens

      Petronella Janssen
      Geb/doop 25 dec 1768 Geulle
      [getuigen: Agnes Thijssen en Joannes Kleinen]
      Verder geen gegevens

      Martinus Janssen
      Geb/doop 05 nov 1773 Geulle
      [getuigen: Sophia Tulleners en Lambertus Houben]
      Verder geen gegevens

      Joanna Catharina Janssen
      Geb/doop 19 jan 1777 Geulle
      [getuigen: Elizabethae Tulleners en Gerardus Thijssen
      verv.getuige Anna Vossen]
      Verder geen gegevens

      Joannes [Joannis, Johannes, Jean] Janssen
      Trouwd op 21 nov 1784 [getuigen Anna Maria Paulissen
      en Conrardo Paulissen] te Geulle met:
      Maria Catharina Paulissen
      Geb/doop 20 dec 1747 Geulle
      [getuigen: Arnoldi Swelsen en Maria Paulissen
      verv.getuige Joannes Paulissen]
      † 22 feb 1796 Geulle
      [vader Hermanni Paulissen moeder Annae Vossen]

      Kinderen:
      Helena Janssen
      Geb/doop 06 sep 1785 Geulle
      [getuigen: Anna Gertrude Paulissen en Petrus Janssen
      verv.getuige Maria Paulissen]
      † 08 dec 1873 Geulle

      Joannes [Joannis, Johannes, Jean] Janssen
      Trouwd op ??? [getuigen ???] te Geulle ?? met:
      Sophia Massing [Sophiae Massin, Massen]
      Geb/doop ?? 1761 te ??
      [getuigen ??]
      † 22 jan 1814 Geulle
      [vader ?? moeder ??]
      Verder geen gegevens

      Kinderen:
      Hendrikus [Henri, Hendricus, Henricus, Henrikus]
      Janssen
      Geb/doop ?? Geulle
      [getuigen ???]
      † 06 mrt 1866 Geulle
      Getrouwd met Maria Sibilla Vrancken

      Thomas Janssen
      Geb/doop 03 dec 1794 Geulle
      [getuigen: Maria Christina Massin en Mathias Janssen]
      Verder geen gegevens

      Jacobus Janssen
      Geb/doop 19 mrt 1798 Geulle
      [getuigen: Maria Catharina Piekmans en Joanae Aarts
      verv.getuigen Joannes Anreas Sauer en Mechtildis
      Maessen]
      Verder geen gegevens

      Martinus Janssen
      Geb/doop 04 mrt 1800 Geulle
      [getuigen: Maria Magareta Claessens en Martino Janssen
      verv.getuigen Joannes Anreas Sauer en Mechtildis
      Maessen]
      † 08 feb 1886 Geulle
      Getrouwd met Maria Agnes Jonkhout

      Dus overal waar ??? staan zoek ik nog gegevens.
      Groetjes Erick