Opzoekverzoek geboorte Peter Keuren

  • Nynke van den Hooven
    Message 1 of 1 , May 8, 2008
      Groepsgenoten,

      Voor de kwartierstaat van het (nog ongeboren) kind van een nichtje heb
      ik me bij deze groep aangesloten. Eén van zijn/haar betovergrootvaders
      werd nl. geboren in Maasniel (en diens voorouders kwamen dus
      ongetwijfeld ook uit Limburg) en daar gaat dan ook mijn verzoek over.

      Zou iemand voor mij willen/kunnen nakijken wie de ouders waren van
      Peter Keuren, geboren op 12 februari 1897 in Maasniel.

      Bij voorbaat mijn eeuwige dank voor de te nemen moeite -)!

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.