Aldfaer 4

  • Loe Giesen
    Message 1 of 5 , Mar 31, 2008
      Vanaf 25 maart is Aldfaer 4 uit.

      Meer gegevens: www.aldfaer.nl

      Voor Windows Vista-gebruikers schijnen nog wat problemen te bestaan.

      groet,

      Loe
    • joop
      Message 2 of 5 , Apr 21, 2008
        Goedenavond Loe.
        Een vraag: Kan ik zonder meer Aldfaer 4 binnenhalen zonder dat Aldfaer 3 verstoord wordt?
        Groetjes Joop

        Voor Windows Vista-gebruikers schijnen nog wat problemen te bestaan.

        groet,

        Loe

      • Arie Holtkamp
        Message 3 of 5 , Apr 22, 2008
          Hallo Joop

          Haal aldfaer4 maar binnen in een nieuwe map.
          Op die manier gaan de vorige bestanden van aldfaer3 niet verloren of
          worden overschreven.
          De veiligheidskopie is zeer belangrijk omdat daar alle gegevens van de stamboom in opgeslagen zijn.
          Het is aan te bevelen om deze kopie ook op een cd-rom te bewaren.

          Met vriendelijke groet,
          Arie Holtkamp
          .

          Message 4 of 5 , Apr 22, 2008
            Hallo Arie.

            Bedankt voor de tekst en uitleg. Zal hem vlug binnenhalen.

            Bedankt en de groetjes Joop

            Message 5 of 5 , Apr 22, 2008
              Hallo Arie.

              Heb problemen met inloggen en wachtwoord. Kun je even direct mailen?

              Bedankt Joop