hulp bij leggers van het kadaster

  • wil kok
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2007
      goedemiddag

      wie kan mij helpen bij enkele opmerkingen die ik aantref bij kadastrale leggers?
      Het is mij wel duidelijk hoe ik van het ene blad/nummer naar het volgende moet, maar regelmatig kom ik verwijzingen tegen naar andere regissters. Waar kan ik deze registers vinden?

      Als voorbeeld heb ik een pagina op miijn website gezet.

      http://members.home.nl/wla.kok/index.htm
      en dan bij de link "vraag over kadaster".

      Mijn vragen:
      Wat betekent in de kop:
      Reg 50 2/287 en Reg 50 3/3739 en S173/24

      Dan in de tabel bij de kolom register van overschrijving (hypothek) 103.17

      En bij beknopte beschrijving bijv. ST 73/19

      Mogelijk weet u ook waar ik de betreffende register kan vinden.

      mvg

      wil kok