bidprentje gevonden

  • Yvonne Maes
    Message 1 of 7 , Nov 30, 2007
      hallo,
      Ik heb tussen de spullen van mijn schoonmoeder een bidprentje gevonden. Ik
      heb het nagezocht en het heeft niets met mijn familie te maken. Dus
      misschien kan ik een van jullie plezier doen. Het gaat hierom Maria Limpens
      geb. in Nuth op 9 januari 1880 Ouders zijn: Jan Godfried Limpens en Maria
      Anna Philomenia Meijs. Zij is getrouwd met Antonius Theodorus v.d. Poel op 5
      juli 1907 in Nuth.
      Maria is overleden op 1 mei 1947 te Maastricht.
      Laat het me even weten dan stuur ik het op.
      vriendelijke groeten Yvonne

    • W. Brassé
      Message 2 of 7 , Nov 30, 2007
        Tenzij Harry Luijten bidprentjes verzameld is de aangewezen persoon Fred
        Limpens uit Weert.
        Hij zit niet op deze groep, maar ik kan zijn adres wel opzoeken.

        Groetjes,
        Wil Brassé te Sittard

        Message 3 of 7 , Nov 30, 2007
          Dag Wil,

          Leuk dat je aan mij denkt maar laat het prentje maar toetreden tot een
          grote collectie.
          Ik noteer de gegevens uit dit mailtje wel.

          Met vriendelijke groeten,

          Harry Luijten

          (met name op zoek naar inwoners van Nuth tussen 1600 en 1800)

          Message 4 of 7 , Dec 1, 2007
            Hallo Yvonne,

            De heer Limpens laat weten dit prentje al te hebben.
            Als zich verder niemand meldt:

            Stadsarchief Sittard-Geleen
            Postbus 18
            6130 AA Sittard

            Groetjes,
            Wil Brassé te Sittard

            W. Brassé schreef:

> [...]
            > Limpens uit Weert.
            > Hij zit niet op deze groep, maar ik kan zijn adres wel opzoeken.

            Genealogie Limburg Genwiki: http://genwiki.nl/limburg
            Genwiki Nederland http://genwiki.nl

            Yahoo! Groups Links
          • Frans Peeters
            Message 5 of 7 , Dec 2, 2007
              Beste allemaal.

              Al jaren verzamel ik bidprentjes. De gegevens op de bidprentjes worden door
              mij digitaal opgeslagen en zijn voor alle

              geïnteresseerden raadpleegbaar op mijn site. Inmiddels zijn er dit al ruim
              75.000.

              Aan de vele positieve reacties blijkt dat mijn werk “alternatieve vorm van
              genealogie” wordt gewaardeerd.

              Als er dus mensen zijn die een goede bestemming zoeken voor hun bidprentjes
              kijk dan eens op mijn site.

              http://genealogie.dannypeeters.nl/

              Groetjes,

              Karin Peeters – van den Heuvel

              _____

              W. Brassé schreef:

> [...]
              > Limpens uit Weert.
              > Hij zit niet op deze groep, maar ik kan zijn adres wel opzoeken.

              Genealogie in Limburg: http://genealogie- <http://genealogie-limburg.net>
              limburg.net
              Genealogie Limburg Genwiki: http://genwiki. <http://genwiki.nl/limburg>
              nl/limburg
              Genwiki Nederland http://genwiki. <http://genwiki.nl> nl

              Yahoo! Groups Links

              _____

              Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaag
              nog!

            • nlko_adm@zonnet.nl
              Message 6 of 7 , Dec 4, 2007
                Hallo Yvonne,

                Dank je voor het toezenden van de scan van het betreffende bidprentje. Ik
                heb het inmiddels verwerkt op me website, waar ik momenteel mijn gehele
                verzameling aan het onderbrengen ben, nav de vele scanverzoeken die ik
                krijg. Ik heb ruim 80.000 bidprentjes en ben die nu mee en mee online aan
                het zetten en aan het inscannen. Ben nog wel even bezig dus :-)

                Mochten mensen nog bidprentjes of scans hebben die ze willen doneren… hou me
                altijd aanbevolen natuurlijk.

                Met vriendelijke groet,

                Ron Eummelen

                http://www.onze-stamboom.nl/prenten/index.htm