Re: [genealogie-limburg] Uitnodiging: derde genealogische ontmoetingsdag op zaterdag 17 november 2007 te WELLEN

  • Antoni Meynders
    Message 1 of 2 , Nov 11, 2007
      From: Mathieu Kunnen
      To: Mathieu Kunnen
      Sent: Sunday, November 11, 2007 11:24 AM
      Subject: [genealogie-limburg] Uitnodiging: derde genealogische ontmoetingsdag op zaterdag 17 november 2007 te WELLEN

      Hallo Mathieu,
      Ik wwon te ver weg om aan je uitnodiging tegemoet te komen.
      Maar ik heb een verzoek of je degenen die de Max-stamboom nazoeken met me in contact kan brengen.
      Max is een van mijn voor-ouders.
      Mijn grootvaders neef was eens burgemeester van Brussel- Adolph Max.
      Mijn e-mail adres is antoni_meynders@...
      Ik woon in Abbotsford, British Columbia, Canada
      Bij voorbaat bedankt,
      Ton
      MMMijn e-mail