Dortans, Knubben

  • Hans van Mierlo
    Message 1 of 1 , Aug 20, 2007
      Beste lijstgenoten,

      Op internet vind ik meerdere lange stamreeksen Dortans teruggaand tot
      dertienhonderdzoveel.

      Kent iemand de literatuur die aan deze stamreeksen ten grondslag ligt?

      Ook ben ik op zoek naar de voorouders van Cornelia Knubben, ged. 29-10-1665
      te Meerssen, dochter van Petrus Knubben en Joanna Dortans. (Volgens gendalim
      zijn Peter Knubben en Jenn Doortans 25-9-1661 te Heerlen voor de kerk
      getrouwd.)

      Alle info is welkom!

      Bijvoorbaat Dank

      Hans van Mierlo.