+ overlijdensberichten Limburgers buiten Limburg

  • Stokreef, Mts.
    Message 1 of 11 , Apr 29, 2007
      Beste mensen,

      Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad
      Noordoostpolder Het betreft een geboren Limburgse.

      Gratis scans zijn te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met
      vermelding van naam en publicatiedatum.

      Cuppen, Jacoba Josephina Wilhelmina (Jo), geb. Helden 4-11-1934, overl.
      Espel 7-4-2007, ev. Martien Keijsers (NOP 12-4-2007)

      Meer overlijdensadvertenties uit m.n. huis-aan-huis bladen zijn binnenkort
      weer te vinden op Familieberichten online, www.hollants.net
      <http://www.hollants.net/> . De site gaat echter tijdelijk uit de lucht.

      Vr.gr.

      Ingrid Stokreef

    • Ingrid Stokreef
      Message 2 of 11 , Dec 22, 2007
        Beste mensen,

        Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft een geboren Limburger.
        Gratis scans zijn te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

        Hermans, Jos, geb. Leveroy 1-3-1923, overl. Emmeloord 13-12-2007, wv. Rie van Stijn (NOP 18-12-2007)

        Meer overlijdensadvertenties uit m.n. huis-aan-huis bladen zijn te vinden op Familieberichten Online, www.hollantsnet.nl

        Met vriendelijke groet,
        Ingrid Stokreef
      • Ingrid Stokreef
        Message 3 of 11 , May 4, 2008
          Beste mensen,

          Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft (vermoedelijk)een geboren Limburgse.
          Gratis scans zijn te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

          Arts, Hendrika Maria, geb. IJsselsteyn 12-02-1923, overl. Emmeloord 24-04-2008, wv. Jozef Albert Peeters (NOP 29-04-2008).

          NB: ik weet niet zeker of hier IJsselsteyn Noord-Limburg of IJsselsteyn Utrecht bedoeld wordt, dat is niet duidelijk. Daarom plaatsing zowel hier als in de Utrecht-lijst.

          Message 4 of 11 , Jul 23 6:44 AM
            Beste mensen,

            Onderstaande overlijdensadvertenties trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft geboren Limburgers. Gratis scans zijn te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

            The announcements mentioned below I've read in the local weekly De Noordoostpolder. It concerns born Limburgers. If you are interested, you can order a free scan by sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of the local weekly and date of publication.

            Poels, Jacobus Johannes Martinus (Sjaak), geb. Broekhuizen 25-10-1918, overl. 3-7-2008, wv. Mechtilda Johanna van de Pas (NOP 8-7-2008)

            Schins, Maria Barbara Leonie, geb. Wittem 27-11-1909, overl. Emmeloord 12-7-2008, wv. Sef Lumens (NOP 15-7-2008)

            Meer overlijdensadvertenties uit m.n. huis-aan-huis bladen zijn te vinden op Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl

            More announcements, especially from local weekly's, are to be found at Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl

            Met vriendelijke groet/kind regards,
            Ingrid Stokreef
          • Ingrid Stokreef
            Message 5 of 11 , Nov 8, 2008
              Beste mensen,

              Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft een geboren Limburger.
              The announcement mentioned below I've read in the local weekly Noordoostpolder. It concerns a born Limburger.

              Hanssen, Bernardina, geb. Helden 2-1-1916, overl. Emmeloord 31-10-2008, ev. P.J. Naus (NOP 4-11-2008)

              De advertentie is toegevoegd aan de database van Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl De advertenties uit De Noordoostpolder zijn ook terug te vinden op http://www.mensenlinq.nl Gratis scans van alle genoemde advertenties zijn ook te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

              The announcement is added to the d-base of Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl The announcements of De Noordoostpolder are also to be found at http://www.mensenlinq.nl If you are interested, you can order a free scan of all the announcements mentioned above by sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of the local weekly and date of publication.

              Message 6 of 11 , Mar 1, 2009
                Beste mensen,

                Met excuus voor de late publicatie!
[...]

                Loenen, Antoinette Petronella Huberta, geb. Leunen 29-9-1930. overl. Emmeloord 23-12-2008, wv. Mart Steeghs (NOP 30-12-2008)

                Message 7 of 11 , Mar 2, 2009
                  A propos:

                  Via http://www.mensenlinq.nl zijn ook rouwadvertenties uit de Limburger/LD
                  te vinden. Bij 'meer zoekopties' kun je de krant of provincie selecteren. De
                  oudste Limburgse advertenties die ik vind dateren van 27 mei 2008!

                  Je kunt ook zonder naam zoeken op periode, maar die werkt niet vlekkeloos:
                  de dag-datum lijkt hij niet te pakken, en bij mei 2008 duiken ook sommige
                  latere advertenties op, zelfs eentje van december 2008?

                  Groet,
                  Wil Brassé, Sittard

                  Message 8 of 11 , Apr 12, 2009
                    Beste mensen,

                    Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft een geboren Limburgse.
                    The announcement mentioned below I've read in the local weekly Noordoostpolder. It concerns a born Limburgse.

                    v.d. Sterren, Petronella Gertruda, geb. Wanssum 19-8-1919, overl. Emmeloord 10-3-2009, wv. M. Wennekers (NOP 12-3-2009)

                    Message 9 of 11 , Nov 1, 2009
                      Beste mensen,

                      Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft een geboren Limburger.
                      The following obituary information was found in the local weekly
                      newspaper Flevopost. It concerns a native North-BrabanderThe announcement mentioned below I've read in the local weekly Noordoostpolder. It concerns a born Limburger.

                      Naus, Pierre, geb. Helden 30-9-1915, overl. Lelystad 27-9-2009, wv. Bernardina Hanssens (NOP 29-9-2009)

                      Message 10 of 11 , Jan 15, 2010
                        Beste mensen, dear all,

                        Onderstaande overlijdensadvertentie trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft geboren Limburgers.
                        The following obituary information was found in the local weekly newspaper De Noordoostpolder. It concerns native Limburgers.

                        Klauwers, Bertha, geb. Nederweert 6-8-1923, overl. Emmeloord 31-10-2009, wv. ? Hermans, partner van Fré de Munnik (NOP 3-11-2009)

                        Litjens, Peter Johannes Wilhelmus (Piet), geb. Siebengewald 5-12-1941, overl. Creil 27-11-2009, ev. Agnes de Graaf (NOP 1-12-2009)

                        Van de Ven, Maarten, geb. Heerlen 7-11-1962, overl. Amsterdam 7-12-2009, ev. Esther de Vreugd (NOP 10-12-2009)

                        De advertenties zijn toegevoegd aan de database van Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl De advertenties uit De Noordoostpolder zijn ook terug te vinden op http://www.mensenlinq.nl Gratis scans van alle genoemde advertenties zijn ook te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

                        The announcements are added to the d-base of Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl The announcements of De Noordoostpolder are also to be found at http://www.mensenlinq.nl If you are interested, you can order a free scan of all the announcements mentioned above by sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of the local weekly and date of publication.