Re:Beeselse toponiemen

  • Pieter Simons
    Message 1 of 3 , Apr 28, 2007
      Geweldig Loe! Zo prachtig bij elkaar in deze context, met al die families!
      Ik ga een en ander uitvoerig bestuderen.

      Pieter Simons

    • Loe Giesen
      Message 2 of 3 , May 1, 2007
        --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Pieter Simons"

        > Geweldig Loe! Zo prachtig bij elkaar in deze context, met al die
        families!
        > Ik ga een en ander uitvoerig bestuderen.
        >
        > Pieter Simons

        Hoi Pieter,

        Als je al zo geniet van Beesel, dan zal Swalmen ook in de smaak
        vallen. In de zomer krijg ik misschien ook tijd voor Belfeld, dan is
        mijn hele onderzoeksgebied gedekt.

        http://www.loegiesen.nl/toponiemen/

        Zo, en nu weer lekker op de fiets om nog meer mooie plaatjes te
        schieten...

        Loe