Beeselse toponiemen

  • Loe Giesen
    Message 1 of 3 , Apr 27, 2007
      Het toponiemenboek voor de gemeente Beesel, met ook veel genealogische
      gegevens ontleend aan mijn Kroniek, staat in een nieuwe versie online.

      http://www.loegiesen.nl/toponiemen/
    • Pieter Simons
      Message 2 of 3 , Apr 28, 2007
        Geweldig Loe! Zo prachtig bij elkaar in deze context, met al die families!
        Ik ga een en ander uitvoerig bestuderen.

        Pieter Simons

      • Loe Giesen
        Message 3 of 3 , May 1, 2007
          --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Pieter Simons"

          > Geweldig Loe! Zo prachtig bij elkaar in deze context, met al die
          families!
          > Ik ga een en ander uitvoerig bestuderen.
          >
          > Pieter Simons

          Hoi Pieter,

          Als je al zo geniet van Beesel, dan zal Swalmen ook in de smaak
          vallen. In de zomer krijg ik misschien ook tijd voor Belfeld, dan is
          mijn hele onderzoeksgebied gedekt.

          http://www.loegiesen.nl/toponiemen/

          Zo, en nu weer lekker op de fiets om nog meer mooie plaatjes te
          schieten...

          Loe