  • koosscheper
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2007
      Koos Scheper
      Antoinet Scheper Poorthuis
      Dr. Ariensstraat 19, 7586 EL Overdinkel, Tel:+31 6 237 17 247.
      e-mail: scheper_8@...
      Stamboom-onderzoek naar de familie's:
      Scheper, Snippe, de Goei, Veenvliet,(door Koos)
      Poorthuis, Welpelo, v. Voorst, Wielens.(door Antoinet)
      Grenspalen speurders.

      Vaak kregen we te horen (lezen) dat het niet gemakkelijk was nieuwe
      update's te vinden op onze site.
      Daarom hebben we nu achter elke familie een datum gezet van de
      laatste update, met daarbij een link naar de pagina waar de update
      heeft plaats gevonden, de update zelf staat dan in het groen
      aangegeven.

      mvg. Koos & Antoinet.
      Message 2 of 2 , Mar 4, 2007
        Koos,

        Misschien een tip..... Ik zou als ik jouw was niet al mijn adres
        gegevens prijsgeven.... Je weet maar nooit.

        koosscheper schreef:
> [...]
        > laatste update, met daarbij een link naar de pagina waar de update
        > heeft plaats gevonden, de update zelf staat dan in het groen

        Groet/Regards/Grüsse,
        Fred Baltus
        E-Mail: fredbaltus@...; fred.baltus@...
        Website : http://www.fredbaltus.nl
        Bidprentjes/Genealogie : http://roots.fred-baltus.nl
        *** This mail is scanned by Norton Antivirus ***